A może Kung Pao Chicken na diecie?

Wszyscy moi znajomi wiedzą, że uwielbiam jeść, ale nie lubię nie mieścić się w swoje ulubione rzeczy 😉 Pamiętajcie, że wszystko jedzone z głową i w dodatku samemu przygotowane jest zdrowe! 😉 Tak więc, przygotowałam swoją wersję kurczaka Kung Pao, poniżej przepis, warto spróbować!

 

Składniki:

-filet z kurczaka

-1 żółta papryka

-1 czerwona papryka

-zielony groszek 150g

-sos sojowy (2 łyżki)

-sezam (1 łyżeczka)

-orzechy nerkowca (garść)

-miód (1 łyżka)

-papryczka chilli

-imbir (1 łyżka)

-czosnek (2 ząbki)

 

Przygotowanie:

Kurczaka pokroić na kawałki, na rozgrzaną patelnię z dodatkiem oliwy i czosnku wyłożyć kurczaka, smażyć przez kilka minut. W miseczce przygotować sos: połączyć sos sojowy z sezamem, rozpuszczonym miodem, papryczką chilli, startym imbirem oraz łyżką oliwy.  Paprykę czerwoną i żółtą pokroić w paseczki, dodać do podsmażonego kurczaka wraz z młodym groszkiem. Na koniec polać warzywa i mięso sosem (jeszcze na patelni). Posypać orzeszkami nerkowca i wymieszać całość. Podawać z ugotowanym ryżem.

 

Smacznego!

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *