Co z tą kolacją???

Kolacja !

Często pojawiają się zapytania co można jeść na kolacje? Od czego nie przytyje? Czy można jeść kolację będąc na diecie? O której najlepiej jeść kolację? No właśnie jak to „ugryźć”? 🙂

Zacznijmy więc od początku… Czytaj dalej „Co z tą kolacją???”

Krem z pieczonej papryki

Robiłam pierwszy raz i muszę Wam powiedzieć, że smakuje lepiej od mojego ukochanego kremu pomidorowego! Nie myślałam, że wyjdzie mi aż tak pyszny. Kremy są dla mnie świetnym rozwiązaniem szczególnie wtedy, kiedy mam dużo pracy i obowiązków a chciałabym zjeść coś wartościowego i pożywnego. Czytaj dalej „Krem z pieczonej papryki”

Jogurt o smaku awokado

Takie desery smakują zdecydowanie lepiej o tej porze roku! Najlepiej gdy są dobrze schłodzone, wówczas w te upalne dni możemy się nimi delektować 😉 Przepis, jak większość moich przepisów, jest prosty i szybki w wykonaniu. Nic nie powinno Wam sprawić trudności, może jedynie awokado jeśli wybierzecie mało dojrzałe. Do tego deseru awokado musi być miękkie, tak by swobodnie wybrać jego środek łyżeczką, jeśli lubimy bardzo słodkie desery powinniśmy dodać bardzo dojrzałego banana, a całej kremowej konsystencji doda nam połączenie jogurtu naturalnego z greckim, do tego ulubione dodatki i deser gotowy 🙂 Czytaj dalej „Jogurt o smaku awokado”

Chlebek z posypką migdałową

Jest to jeden z ulubionych moich chlebków, zaraz po focacci, którą piekę przynajmniej raz w tygodniu 😉 robi się go łatwo i przyjemnie, nie jest wymagający. Jakiś czas temu wstawiałam przepis na bardzo podobny chlebek, też używałam do jego przygotowania bananów, ale postanowiłam go tym razem bardziej urozmaicić i wzbogacić. Dobrze smakuje bez żadnych dodatków, ale jeśli chcemy zjeść go np. na drugie śniadanie warto jest dodać plaster twarogu i pokrojoną w plasterki figę. Czytaj dalej „Chlebek z posypką migdałową”